Numar de vizitatori unici

marți, 24 ianuarie 2012

Actualizare blog

         
      

Salutare!
    
          Am sa incep prin a va spune ca m-am bucurat cand am observat ca, in ciuda faptului ca nu am mai postat pe acest blog de aproximativ 8 luni, interesul oamenilor a crescut, tot mai multi accesand lista de algoritmi.
       Blogul a fost creat in special cu scopul de a pastra programele si algoritmii cu care lucrez, acesta fiind si motivul pentru care nu detine o interfata foarte prietenoasa. In acelasi timp am vrut ca aceste informatii sa fie utile si accesibile celor incepatori in limbajul de programare C++ si sa-i ajute sa inteleaga modul cum functioneaza fiecare algoritm, prin alaturarea lui de un limbaj in pseudocod. Bineanteles, ca pentru aceasta sunt necesare un minim de cunostinte despre programare, iar din dorinta de eficienta nu am putut sa explic fiecare linie de cod in detaliu.
        Acestea fiind spuse am decis sa actualizez acest blog cu algoritmi si programe noi, eventual si cu o interfata mai placuta. De asemenea astept commenturile voastre cu opinii, intrebari si sugestii referitoare la subiect.Puteti comenta pe blog sau la adresa de email de mai jos, eventual daca aveti sugestii sau doriti sa publicati ceva puteti trimite pe adresa de email (insotit de numele dvs.in cazul in care doriti sa il public la sfarsit la rubrica "recomandat de:").
        Impreuna putem crea un spatiu virtual in care sa pastram lucrurile pentru care am muncit invatand, ca atunci cand cineva apropiat ne cere ajutorul, sa-i putem recomada un link in care se afla toate informatiile necesare, fara a mai trebui sa o ia de la 0.
        Este foarte posibil ca urmarind evolutia acestui blog sa putem depasi sfera actualului limbaj  de programare si sa putem pune la un loc, intr-un website, informatii utile din diverse domenii.

Adresa email:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu